Cerintele sistemului ABS


– trecerea pe sistemul de franare clasic in cazul avariei sistemului ABS.
– mentinerea comenzii asupra directiei cand sistemul ABS este in functiune.
– raspuns imediat.
– folosirea sistemului nu trebuie sa produca reactii la pedala de frana.
– stabilitatea directiei trebuie mentinuta in orice conditii de drum (chiar cand o roata este pe drum uscat si alta pe polei). Sistemele ABS trebuie sa fie independente pe fiecare roata.
– Sistemul ABS trebuie sa lucreze la toate regimurile de viteza, de la cea mai joasa la cea mai mare.
– Sistemul ABS trebuie sa fie capabil sa recunoasca acvaplanarea si sa reactioneze in consecinta sau sa franeze la viteza mica pe polei si sa mentina directia autovehiculului.
Functionarea corecta a sistemului va duce la un compromis intre aceste cerinte. Modul de functionare poate fi exemplificat pentru doua cazuri: la adeziune mare si la adeziune minima.

2 gânduri despre “Cerintele sistemului ABS

  1. OMU

    m-am dus acum 2 ani sa cumpar masina: eu ) are ABS? el ) Are ! eu ) Bun !
    De fapt nu are :d asa e cu grabitul nepriceput! Am noroc totusi ca masina nu mi-a facut prob;leme, deci nu am luat si alte tepe( exceptand a 2-a cheie de care am uitat sa intreb ) is praffff

    Apreciază

    1. Sa sti ca este un proverb romanesc „Omul din greseli invata”, sunt sigur ca la urmatoarea masina achizitionata o sa fi mult mai in tema si ca tot omul patit o sa ai o lista de intrebari pe care sa le pui vanzatorului 🙂
      Daca nu apeleaza cu incredere la un prieten

      Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s