Cine stie meserie, stie !


Zilele trecute am avut parte de o experienta placuta pentru mine, ceea ce mi-a intarit ideea ca si in Romania se mai pot face chiar si lucruri bune, ca mai exista totusi oameni profesionisti, dedicati muncii lor. Dar sa o luam cu inceputul. Fiind vara, in mijlocul concediului, m-am hotarat sa fac mici renovari la casa de la tara, nu departe de oras si unde ma mai refugiez la sfarsit de saptamana, ca sa mai scap de aglomeratia din oras, renovari ce nu presupuneau mare lucru de facut, am zis eu. Un gard cazut, niste tigla smulsa de vant, inlocuit furtunul pentru irigatii, turnat niste beton in curtea din spate, curatat fantana, caci de la ultima inundatie apa avea niste impuritati si alte mici chitibusarii ce sunt de facut intr-o gospodarie.

Zis si facut. Am inceput cu un zel nebun si in cateva zile a inceput sa se vada transformari importante, asta si cu concursul vecinului Ionica, om care le stia pe toate si de care m-am convins mai tarziu ca nu excela in nici un domeniu, doar stia asa cate putin din toate. Momentul cand m-am impotmolit si la propriu si la figurat a fost la fantana si la inlocuit sistemul de irigatie, lucrul in teorie nu se aplica si in practica. Toate erau bune si frumoase dar apa nu ajungea din fantana, prin hidroforul vechi la furtun si apoi in gradina, chit ca am facut cateva improvizatii cu ajutorul “uneltei” universale sarma, tot nu a fost de nici un ajutor. Vazand realul impas in care ma aflam, ajutorul a venit de la un alt vecin, ce zilele astea privea intreaga comedie ca la cinematograf si se amuza teribil. Daca nu stii tehnica, mai bine invata sau lasa pe altii care se pricep, era vorba lui. Aici ai nevoie de o pompa submersibila, o problema tehnica serioasa, nu merge cu improvizatii, ce mai, eram terminat!.

Pompe submersibile din inox online
Pompe submersibile din inox online

M-am asezat la birou, am deschis laptopul si am inceput sa caut asa cum m-a invatat el: pompe submersibile din inox online si imediat au inceput sa-mi apara tot felul de informatii, date tehnice, specificatii, mod de instalare, etc., lucru ce mai mult m-a incurcat decat sa ma lamureasca. Cand eram gata sa ma las pagubas, din noroc am intrat pe pagina celor de la Shop-einstal si totul a inceput sa fie tot mai limpede pentru mine. Aici am descoperit niste adevarati experti, pe cei de la Expert Instal Group, specializati in vanzarea produselor specifice instalatiilor termice si sanitare si cu putina consiliere din partea lor am reusit sa-i dau de cap pompei mele buclucase. Caci sa nu credeti ca e simplu sa faci diferente intre pompe hidrofor cu aspiratie de 30 m sau 9 m, pentru ape pluviale ori reziduale, pompe submersibile cu convertizoare de frecventa sau pentru ape curate in sistem hidrofor, etc., etc.

Cu alte cuvinte, nu trebuie sa le stii pe toate, trebuie doar sa stii la ce profesionisti sa apelezi. Si in domeniul acesta, cei de la Expert Instal Group sunt cei mai buni.

Lasă un comentariu