Mai mult decat un joc


Dragi parinti si in special tatici, vreau sa va impartasesc si voua bucuria pe care o traiesc de ceva timp incoace si cine stie, poate va va prinde bine si voua si va va ajuta in cresterea si educarea micutilor vostri. Bucuria e cu atat mai mare cu cat pot sta mai mult timp cu prichindeii mei si in acelasi timp particip si la educatia lor. Mai mult, sotia e incantata ca mai are si ea un moment de respiro dar si ca soacra-mea ma considera cel mai grijuliu ginere din univers si dedicat cresterii si educatiei copiilor.

xjocuri
xjocuri

Despre ce este vorba: am gasit o sursa de jocuri potrivite cu varsta copiilor mei – Andrei are 6 ani si Vladut 4 ani si daca la inceput am fost un pic circumspect fata de a-i invata sa stea in fata calculatorului, dupa ce am vazut despre ce e vorba pot sta linistit din aceasta privinta. Daca alte jocuri sunt pline de violenta, sange si lupte fara rost, aici toate jocurile te si invata ceva, iti pune mintea la contributie si copiii nu doar ca se joaca dar si invata cate ceva. Desi sunt o multime de jocuri, le-am selectat pe cateva pe care le-am considerat mai interesante si pe care micutii mei nu inceteaza sa le joace cu acelasi interes ca la inceput: de gasit diferentele cu Timon, de cultura generala la matematica, de creativitate sau de facut puzzle cu Rapunzel, de indemanare cu motociclete ori de decorat inghetata cu Fluttershy. Prin aceste jocuri copiii incep sa-si puna mintea la contributie, sa gaseasca cuvinte pentru puzzle, sa raspunda la intrebari, sa gaseasca asemanari si deosebiri in imagini date, sa-si cultive reflexele in curse de masini, etc. Si va mai spun ceva in soapta, sa nu mai auda altcineva: si eu de abia astept sa vin de la serviciu pentru a mai termina cateva jocuri, caci m-au prins si pe mine, apoi pe niste princhindei…

Si mai mult decat atat, poti sa joci si jocuri in doi, intrand pe joc in 2 pentru copii, sa incurajezi  competitia dintre micuti dar in sensul bun al cuvantului, de a-i face sa inteleaga ce e aceea o intrecere si cum pot face sa castige. Jocuri ca Fuga prin fereastra, Minigolf, Liga de bowling ori Wrestling finala slam sunt exact ceea ce-i trebuie copilului tau pentru a se si distra dar si pentru a invata ceva.

De aceea va recomand cu caldura sa incercati sursa de jocuri online, vor fi si copiii fericiti dar si voi veti avea multumirea ca le oferiti ceva educativ, folositor in formarea viitorilor prichindei.

Lasă un comentariu