Ventil de incarcare si acumulare (regulator de curent controlat prin presiune)


Vasul de acumulare hidraulic se umple. Din curentul de transport al pompei se retine o parte din cantitate si se transporta in ventilul de incarcare si acumulare. Curentul de transport ajunge in spatele pistonului si il impinge spre dreapta. Presiunea deschide supapa de retinere, acumulatorul se incarca. In acelasi timp, presiunea actioneaza asupra supapei de decuplare, supapa se inchide cand se atinge presiunea de decuplare. Presiunea in spatele pistonului se detensioneaza catre rezervor si sectiunea transversala este eliberata din nou pentru directie.
Daca presiunea de acumulare scade, de exemplu prin actionarea pedalei de frana de catre sofer, procesul de incarcare are din nou loc, pentru a mentine presiunea de lucru de la 35 la 57 bar. Vasul de acumulare hidraulic este umplut. Pozitie de repaus.
Principiul de functionare al directiei: pompa de directie absoarbe uleiul din rezervorul de acumulare si il transporta prin intermediul ventilului de incarcare si acumulare inapoi in rezervor. Ventilul de incarcare si acumulare este cunoscut in hidraulica ca regulator de curent controlat prin presiune. Cu acest regulator este posibila incarcarea acumulatorului hidraulic fara a influenta functionarea directiei. Directia trebuie sa aiba intodeauna prioritate inaintea franei.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s