Caroserie de calitate superioara


Phira a debutat ca afacere de familie, fiind in prezent unul dintre cei mai importanti producatori de bare de protectie si piese din materiale plastice pentru automobile. Fondata in anul 1963 de catre Enrique Lastra si gestionata in prezent de cea de-a doua generatie, Phira, este singurul producator spaniol de bare de protectie si lider mondial in sectorul pieselor de plastic pentru automobile.
Sediul central, avand 60 de angajati, se afla in Sant Joan Despi. Aceste spatii au o suprafata totala de 15.000 metri patrati, cu un stoc de peste 1000 de referinte disponibile pentru cele mai cautate aurovehicule din Europa. Produsele Phira aliniate standardelor de calitate OE sunt furnizate in peste 45 de tari.
Phira investeste in permanenta in dezvoltare si cercetare. Mai mult de 20% din cifra de afaceri, este orientata catre dezvoltarea de noi produse. Aceasta politica de investitii face posibil ca 80 de procente din cifra de afaceri sa fie directionata catre manufacturarea prin propriul ansamblu de scule, montate pentru prelucrarea lotului de piese.
Un departament specializat tehnic supravegheaza atat proiectarea, cat si fabricarea ansamblului de scule pentru injectare, avand o grija deosebita in cele mai importante etape pentru un rezultat de calitate superioara:
– inginerie inversa.
– studii de perfectionare (simulare injectare).
– studii de simplificare.
– teste de injectare.
– testare auto pentru montare.
Phira este o companie certificată ISO 9000/2000, certificare acordata de Biroul de Calitate Veritas, care atesta standardele ridicate in ambele procese, atat de productie cat si de control al calitatii, pentru toate produsele lor.
In colaborare cu Centro Tecnologico ASCAMM, Phira participa activ la proiecte de inovare si imbunatatire in proiectarea si fabricarea barelor de protectie si a grilajelor.
Phira doreste o calitate a produselor echivalenta cu cea a constructorului. Instrumentul de design este decisiv pentru urmatoarele caracteristici:
– produsele furnizate in conformitate cu o singura referinta.
– interconectarea cu restul componentelor vehiculului.
– aspect de element montat.
– timp de montaj.
Consecintele unei calitati inferioare ale instrumentului de design:
– adaptabilitate si aspect: inconveniente in timpii de montaj. Bresa de inchidere prea mare sau prea mica. Alinierea necorespunzatoare cu restul componentelor vehiculului. Linii de design distorsionate.
– componente: companiile care nu sunt aliniate calitatii includ, de obicei, mai multe componente in bara de protectie, pentru a obtine aspectul unui “instrument intreg“, in final. Consecintele sunt adesea
negative:
– nevoia de a schimba intreaga bara de protectie in schimbul inlocuirii componentei stricate. Exemplul cel mai tipic este cazul materialului profilat.
– cauzeaza multiple defecte in aspectul fizic (ex: linii de sudura …).
– face ca procesul de vopsire sa fie dificil si astfel, mai scump.
– la testele auto, piesa se dovedeste a fi mult mai slaba.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s