Recomandari de montare la casete de directie


Din motive de siguranta si pentru obtinerea unui efect optim lucrarile de inlocuire si intretinere trebuie executate numai de personal calificat, cu respectarea indicatiilor impuse de constructor. Mecanismul de directie, precum si elementele adiacente sunt de importanta vitala pentru siguranta si de aceea trebuie executate de personal bine calificat.
Indicatii de siguranta:
– pentru lucrarile la mecanismele servo se cere o curatenie deosebita.
– toate elementele hidraulice si cele adiacente acestora se vor curata inainte de demontare.
– se ridica vechiculul si se asigura.
– se inlocuieste splintul.
– tablele de siguranta se vor controla, si se vor reinoi in functie de uzura.
– suruburile si piulitele cu siguranta proprie se vor reinoi.
– bara de directie se va unge cu lichid de asigurare al suruburilor, a se tine cont de indicatiile producatorului.
– operatii de sudura sau indreptare la mecanismele de directie sunt interzise.
– a nu se folosi hartie abraziva.
– a se inlocui toate garniturile.
– eliminarea rezidurilor se face conform normelor de protectie ale mediului.
Folosirea de ulei murdar poate conduce la distrugerea elementelor de directie.
Demontaj:
– inainte de demontare se aduc elementele de directie in pozitie mediana si se asigura.
– a se folosi la demontaj scule adecvate.
– a se folosi vana de ulei hidraulic, uleiul nu se refoloseste.
– se demonteaza elementele de conducere si se tine seama de pozitia lor.
– dupa demontare se astupa orificiile cu elementele de etansare.
– elementele incluse in garantie se vor restitui numai impreuna cu elementele de etansare si numai in ambalajul original.
– spalarea sistemului de directie se va face cu ulei hidraulic (a nu se folosi aer comprimat).
A se vedea indicatiile constructorului masinii.
Montaj:
– inaintea montajului, mecanismul de directie trebuie adus in pozitia mediana.
– tevile si furtunurile se vor fixa fara a se situa sub presiune sau frecare.
– bara de directie se va monta tinandu-se seama de momentele de insurubare prescrise de constructor.
– completati cu ulei tinand cont de indicatiile constructorului.
– se porneste motorul.
– se roteste volanul usor pana nu mai sunt bule de aer in rezervor, a se controla ca in recipient sa fie suficient lichid pentru a nu se trage aer.
– se opreste motorul.
– se controleaza nivelul uleiului pentru pompa hidraulica eventual se adauga ulei (a se tine cont de indicatiile constructorului.
– verificati etanseitatea instalatiei mecanismului de directie.
– se executa masuratorile si reglajele necesare conform indicatiilor constructorului.
– proba de drum.
– control final.
Important: daca burduful casetei de directie nu este montat corespunzator, umezeala si impuritatile patrund pe axul casetei de directie fapt ce duce la coroziunea axului si deteriorarea simeringului. In acest caz se poate pierde garantia produsului.
Atentionare:
– unele tipuri de vehicule ar putea avea nevoie de conducte pentru alte parti de fixare/desprindere in timpul procesului de munca descris mai sus.
– munca de inlocuire, in conformitate cu manualul de intretinere se face in functie de modelul de vehicul.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s