Skip to content

Ce le face fericite pe femei?

10 Februarie 2014

Saptamana trecuta am avut ocazia sa traiesc o situatie amuzanta. Eram ca de obicei in magazin si asteptam clientii cu bratele deschise. Imi faceam de lucru printre emailurile cu cereri de oferte primite recent online, cand intra in magazin o domnisoara draguta foc si bine imbracata. Hipnotizat o urmaresc de cum paseste prima data in magazin. Ii observ cu interes fiecare miscare pe care o face. Nu-mi scapa faptul ca prinde cu gratie si tact cu buricele degetelor manerul din interior al usii si o inchide cu grija parca era din bibelou. Se intoarce apoi, parca nici nu m-a observat si isi priveste cu interes unghiile lungi si interesant colorate. Le inspecteaza cateva momente din diferite unghiuri apoi cu un zambet de satisfactie care-i inunda chipul se indreapta spre tejghea.
Ii dau binete si o invit sa ocupe un loc pe unul dintre scaunele rezervate clientilor magazinului. Isi aseaza cu grija o geanta destul de voluminoasa pe tejghea, se aseaza pe scaun si isi reia activitatea de inspectie a unghiilor pe toate partile si din toate unghiurile pana in momentul cand ii reapare zambetul de satisfactie si multumire pe chip. Isi aseaza apoi cu grija palmele pe tejghea in asa fel incat sa-i observ unghiile. Fara sa vreau, privirea imi cade pe unghii si constat ca intr-adevar erau lungi si frumoase. Sunt trezit din admiratie de domnisoara care ma intreaba daca-mi plac unghiile ei. Ii raspund destul de sec “sigur ca da”. Cu o privire incruntata imi zice pe un ton de uimire si oarecare dojana “Doar atat? Nu te supara, dar tu nu vezi cat sunt de superbe, cat sunt de perfecte, cat sunt de frumoase?“. In timpul asta mi le flutura prin fata ochilor, continuandu-si discursul “Tu nu sesizezi ca am pus cele mai bune si de calitate lacuri si geluri unghii? Am pus patru straturi si mi-e teama ca ultimul strat inca nu este destul de intarit, dar ma simt atat de bine…”
Concurs Tienda

Concurs Tienda

Stateam si ascultam, uimit de ce mi se intampla, nu stiam cum sa reactionez intr-o asemenea situatie? La un moment dat domnisoara a cazut intr-o contemplare profunda a propriilor unghii. Atunci am gasit momentul sa o intreb cu ce o pot ajuta. Fara sa-si ridice privirea de la unghii imi spune scurt “o oglinda”. Luat prin surprindere de raspuns, fara sa-mi dau seama, incerc sa-i explic ca din pacate nu avem in magazin o oglinda mare unde s-ar putea privi in voie ci doar oglinda din spatele rafturilor cu piese, daca doreste o poate folosi linistita. Isi ridica dupa cateva momente privirea de la unghii si imi zice ca dereste o oglinda de masina. Rasuflu usurat, ii cer datele masinii si ii fac rapid o oferta buna. In timp ce identificam piesa cu coada ochiului o urmaream plin de curiozitate, efectiv nu si-a ridicat privirea de pe unghii. Spre norocul meu aveam modelul de oglinda pe stoc.
Ii vand oglinda si o insotesc spre usa, cu intentia de a o deschide sa nu-si strice cumva din greseala manichiura. Cand a iesit pe usa imi zice “Ah, nici nu-ti poti inchipui cat sunt de fericita cu noile mele unghii!” si mi le flutura din nou pe sub nas sa le observ din toate unghiurile. Dupa ce am ramas singur in magazin, mi-au trebuit cateva momente sa-mi revin.

From → Recomandat

2 comentarii
  1. Hai, multa bafta:)

    • Multumesc la fel !

Lasă un răspuns

Povesti cu flori

Florile te insoțesc toată viața!

delamineblog

învăţăm unii de la alţii!

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

POETICEŞTI

,,prin cuvânt nu creăm numai lumi noi, ci ne zidim pe noi înşine. cuvântul posedă însuşiri autodemiurgice." - LUCIAN BLAGA

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Libertatea este disciplina liber asumată

Și când încep să scriu, libertatea mea nu are limite

Bitu Mihai

Pe acest blog gasiti filme online subtitrate 2015

racoltapetru6

Just another WordPress.com site

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Radu

http://www.raduc.eu/

Dor De Dragoste

Despre viaţă. Proză, poezie şi imagini

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Vultureşti

Auf einmal ist alles relativ

Marius Crăciun

"Trec ani care nu se mai întorc"

Adolescenți Senzaționali

De la un suflet tânăr, pentru suflete și mai tinere...

Floartgraphy

Photo.Video.Webdesign.

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Printre extreme

cautam calea de mijloc

Vali Crintea

blog cu şi despre viaţă

CABINET DE AVOCAT CRISTIAN IOAN

„Ştiinţa dreptului este cunoaşterea lucrurilor divine şi umane, ştiinţa de a deosebi ceea ce este drept de ceea ce este nedrept.”

loredanamilu.wordpress.com/

Loredana Buciumeanu (Milu)

Jurnal

Hello me! It’s me again! It’s nice talking to myself…

Newparts Auto

Blog dedicat pasionatilor si posesorilor auto.

Litere Stacojii

Filosofia vieții...

Origamimela

Verba volant, scripta manent !

startachim blog

fotografii,articole,videoclipuri,utile,photos,

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Adiutza87

~Cine nu are maimutze sa-si cumpere!~

Num Lock's Blog

Cum vrei, putem discuta şi aici.

bibicrau

o multime de lucruri si trairi..

