Skip to content

FashionUs magazinul reducerilor adevarate

23 Ianuarie 2014

Fiecare dintre noi are anumite preferinte cand vine vorba de masini spre exemplu unii dintre noi avem preferinte pentru marcile germane, altii dintre noi pentru cele japoneze sau franceze. Oricare ne sunt preferintele cautam marca si modelul care ne place cel mai mult si se identifica cu personalitatea noastra. Cred ca la fel actionam si in cazul articolelor si accesoriilor de imbracaminte sau incaltaminte. Desi iubesc sa merg in show-room-uri auto sau sa fac test drive cu diferite modele de masini, detest si urasc de-a dreptul sa ma plimb prin magazine, sa caut si sa probez articole si accesorii de imbracaminte sau incaltaminte. In general imi plac lucrurile de caliatate dar de cele mai multe ori acestea au un pret care te tin la distanta, mai ales brandurile internationale.

Trening original AC Milan

Trening original AC Milan

Noroc cu globalizarea si deschiderea comerciantilor romani care au preluat ideea de outlet din occident si au introdus-o si la noi. Sincer sunt mult mai incantat si deschis pentru a achizitiona articole de imbracaminte si incaltaminte dintr-un outlet mai mare decat sa bat magazinele intr-un mall. De curand, spre placuta mea surprindere, am descoperit FashionUs un outlet online. M-am scufundat efectiv intre paginile magazinului unde am descoperit articole de imbracaminte realizate de producatori consacrati la nivel mondial iar designul, materialul, felul in care este croit sau controlul calitatii toate se supun standardelor brandului original al produsului. Ce-i placut la un outlet online este faptul ca brandurile mari ti se expun ca in vitrinele magazinelor mari din centrul marilor orase, doar ca poti sa le vezi din confortul prorpiului tau camin fara sa fii stresat de vanzatori amabili care te intampina sau de alti clienti. In plus raportul calitate/pret este exceptional articolele de imbracaminte dintr-un outley sunt reduse cu 50-80% o diferenta foarte mare de pret. De multe ori nu am inteles de unde se pot face chiar asa mari reduceri la articolele de imbracaminte de firma intr-un outlet, dar ce mai conteaza cand sunt asa preturi bune.

Mi-a picat ochii pe niste treninguri originale ale echipelor de fotbal Real Madrid si AC Milan exact modelele ce le-am vazut la cateva sute de euro in magazinele de profil le-am gasit in outlet la un pret mai mult decat rezonabil. Cu banii ce i-ai da pe un articol de imbracaminte original intr-un magazin de fite intr-un outlet online iti umpli cosul cu produse originale. Recomand tuturor celor interesati sa achizitioneze articole de imbracaminte originale la cele mai reduse preturi outletul online FashionUs, un magazin avantajos cu articole de imbracaminte la moda de calitate si accesibile.

From → Recomandat

4 comentarii
  1. dordefemeie permalink

    Si eu prefer acest mod de a face cumparaturi. Poti sa cumperi la orice ora, in special noaptea, cand n-ai somn, ceea ce sigur nu poti face intr-un mall🙂

    • Cam noaptea fac si eu comenzile atunci am inspiratie si in plus mai am si noroc tot ce am comandat le-am nimerit perfect ca si masuri🙂

  2. o bluza de alergare chiar mi-ar trebui !

    • pai ce mai stai pe ganduri Vali ? Baga repede o comanda pana nu se epuizeaza stocul🙂

Lasă un răspuns

Povesti cu flori

Florile te insoțesc toată viața!

delamineblog

învăţăm unii de la alţii!

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

POETICEŞTI

,,prin cuvânt nu creăm numai lumi noi, ci ne zidim pe noi înşine. cuvântul posedă însuşiri autodemiurgice." - LUCIAN BLAGA

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Libertatea este disciplina liber asumată

Și când încep să scriu, libertatea mea nu are limite

Bitu Mihai

Pe acest blog gasiti filme online subtitrate 2015

racoltapetru6

Just another WordPress.com site

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Radu

http://www.raduc.eu/

Dor De Dragoste

Despre viaţă. Proză, poezie şi imagini

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Vultureşti

Auf einmal ist alles relativ

Marius Crăciun

"Trec ani care nu se mai întorc"

Adolescenți Senzaționali

De la un suflet tânăr, pentru suflete și mai tinere...

Floartgraphy

Photo.Video.Webdesign.

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Printre extreme

cautam calea de mijloc

Vali Crintea

blog cu şi despre viaţă

CABINET DE AVOCAT CRISTIAN IOAN

„Ştiinţa dreptului este cunoaşterea lucrurilor divine şi umane, ştiinţa de a deosebi ceea ce este drept de ceea ce este nedrept.”

Loredana Buciumeanu (Milu)

Jurnal

Hello me! It’s me again! It’s nice talking to myself…

Newparts Auto

Blog dedicat pasionatilor si posesorilor auto.

Litere Stacojii

Filosofia vieții...

Origamimela

Verba volant, scripta manent !

startachim blog

fotografii,articole,videoclipuri,utile,photos,

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Adiutza87

~Cine nu are maimutze sa-si cumpere!~

Num Lock's Blog

Cum vrei, putem discuta şi aici.

bibicrau

o multime de lucruri si trairi..

