Sistemul dirijarii parcarilor


Semnalizarea statica cu ajutorul indicatoarelor nu este suficienta, in general, in cautarea locurilor de parcare. Daca se doreste dirijarea conducatorilor auto catre spatii libere si, pe cat posibil, evitarea parcursurilor supraaglomerate, atunci este necesara o semnalizare dinamica.
Prin folosirea semnalizarii dinamice a celor mai rentabile rute apare necesitatea unui sistem cu reglare inversa (inchis) in cadrul sistemului dirijarii parcarilor. Un astfel de sistem poate fi folosit ca sistem de directionare pe suprafata cu scopul de a dirija traficul in mod optim.
Aceste masuri se pot folosi in cadrul unui concept general de imbunatatire a circulatiei rutiere in orase. Ele realizeaza, in cazul unei planificari adecvate si a unei adaptari continue, o utilizare economica a componentelor sistemului in totalitatea lor, ca de exemplu a sistemului de transmitere a datelor si a instalatiilor de prelucrare centralizata a datelor, cat si o folosire eficienta a capacitatilor de transport existente.
Metodele de directionare enumerate, ofera o privire de ansamblu asupra posibilitatilor existente de optimizare a traficului in mediul urban. Folosirea lor coordonata realizeaza o desfasurare a traficului care poate corespunde scopurilor propuse.
Folosirea conceptului de optimizare a traficului in mediul urban este relativ restrictiva datorita complexitatii domeniului, dar si faptului ca in cazul folosirii unor sisteme automatizate pot aparea probleme care sperie firmele producatoare. Eficienta lor poate fi dovedita relativ greu si cu cheltuieli mari pe parcursul mai multor masuratori.
Cercetarile actuale sunt indreptate spre ordonarea clara a componentelor sistemului si micsorarea posibilitatii de aparitie a perturbatiilor. Dezvoltarea strategiilor pentru directionarea fluxurilor de trafic este de mare importanta pe plan mondial. Ea este dependenta de disponibilitatea si progresul tehnicii de sistem, a conceptului modelului si de importanta variabila a succesiunii traficului. Pot fi amintite, de exemplu, domeniul emisiilor de gaze poluante si consumul de combustibil, a caror pondere a crescut in ultima perioada de timp.
Prin introducerea microelectronicii si a unei coordonari interactive in centralele moderne pot fi realizate in timp real, strategii directe si pentru coordonarea pe suprafata. In orase, problemele apar in mod deosebit in accesele si evacuarile intersectiilor. O data cu recunoasterea faptului ca transportul public, din punctul de vedere al mediului si al eficientei, are o importanta mai mare decat cea considerata pana acum, se impune parerea ca acesta trebuie avantajat prin acordarea prioritatii in intersectiile semaforizate.
Stadiul de dezvoltare trebuie pus in legatura cu implementarea sistemelor de avertizare. El se afla la inceputul unei faze bazate pe notiunile de “integrare” si “informatie”.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s