Elemente de tuning DEPO, dezvoltare si distributie


Dezvoltarea mulajelor este o competenta de baza la Depo. Numarul de mulaje certificate si calitativ dezvoltate este de peste 14.000 de seturi si se preconizeaza o crestere in medie de 400-500 de seturi pe an, care le-a stabilit o bariera de intrare pe piata, mentinandu-si pozitia de lider in industrie. In 2010, Depo Group a construit o noua fabrica de mulaje in Lukang marindu-si capacitatea de productie. Misiunea Grupului Depo este de a furniza produse de calitate superioara clientilor sai si de a le oferi un serviciu cat mai eficient si eficace. Intre timp, ofera asistenta clientilor pentru a atinge cele mai bune beneficii. Acest lucru, pentru Depo si clienti, reprezinta un rezultat din care ambii au de castigat, lucrul care este foarte apreciat.
Faruri tuning DEPO
Faruri tuning DEPO
In prezent, Depo a vandut lampi auto cu succes pe 5 mari continente, in peste 190 de tari. Depo insista asupra perspectivei globale. Se dedica pentru a invata nevoile clientilor si a utilizatorilor finali pentru a isi imbunatatii serviciile si a creste satisfactia clientilor. Pentru Depo, angajatii sunt cele mai importante active, de aceea, se doreste sa se implementeze un program HR pentru recrutarea angajatilor, pregatirea, dezvoltarea si sarcinile prestabilite. Organizeaza, pentru angajati, participari regulate la cursuri de dezvoltare in vederea imbunatatirii abilitatilor profesionale. Pentru a cultiva abilitatile si priceperea angajatilor au creat cursuri speciale de formare pentru a le oferi diversitate la locul de munca, si totodata au fost desemnati ingineri seniori pentru a calatori in strainatate anual in vederea culegerilor de informatii industriale si noi tendinte.
Depo intareste politicile de folosire a produselor ecologice si foloseste materiale reciclabile care urmeaza reglementarile internationale cu privire la bunastarea mediului inconjurator. Deasemenea are in aplicare certificatele ISO 14000 cu privire la Managementul Sistemului Ecologic, pentru a satisface cerintele clientilor referitoare la produsele ecologice. Onestitatea este valoarea de baza si crezul dupa care Depo se ghideaza timp de 30 de ani. Atitudinile realiste si dedicate, reprezinta motivatia de a munci greu pentru a indeplini scopul final si anume: de distributie in intreaga lume.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s