Clasificarea defectiunilor tehnice intalnite la autovehicule


In raport cu cauzele care le-au produs:
– de proiectare.
– de fabricare.
– de utilizare.
– accidente de circulatie.
In functie de corelarea cu alte defectiuni:
– primare.
– secundare.
Dupa viteza de aparitie:
– bruste.
– progresive (uzare, corodare, imbatranire etc.).
Dupa frecventa aparitiei defectiunilor:
– sporadice < 30%.
– nesemnificative < 10%.
– importanta mica 10% – 30%.
– cronice > 30%.
Dupa gradul de reducere a capacitatii de functionare:
– partiala.
– totala.
Dupa consecintele defectiunii:
– minore – nu impiedica functionarea automobilului.
– majore – impiedica functionarea automobilului.
– critice – pot provoca distrugerea de bunuri sau pierderea de vieti omenesti, vatamari corporale.
Dupa volumul operatiilor de restabilire a starii tehnice initiale:
– dereglari.
– caderi – necesita remedierea sau inlocuirea unor piese.
– avarii – necesita interventii la nivelul intregului sistem.
Dupa durata manifestarii defectiunii:
– temporare.
– intermitente – contact electric imperfect.
– permanente, stabile – spargerea unui segment.
Dupa usurinta depistarii:
– evidente.
– ascunse.
Dupa perioda din viata dispozitivului in care se produc defectiunile:
– precoce.
– aleatoare.
– de imbatranire.
Reclame

2 gânduri despre “Clasificarea defectiunilor tehnice intalnite la autovehicule

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s