Skip to content

Detalii tehnice Koenigsegg

2 Mai 2013

Modele produse:
Koenigsegg CC (1998-2001)
Koenigsegg CC8S (2002-2005)
Koenigsegg CCR (2004-2006)
Koenigsegg CCX (2006-present)
Koenigsegg CCGT (2007, one-off)
Koenigsegg CCXR (2007-present)
Conform Forbes Magazine Koenigsegg a fost aleasa una din 10 cele mai frumoase masini din lume.
– 1937 8C Alfa Romeo.
– 1937 Delahaye 135MS Figoni et Falaschi.
– Ferrari 250 GT SWB.
– 1957 Ferrari 250 Testarossa Pontoon Fender.
– Jaguar E-Type 3.8 FHC.
– 2008 Koenigsegg CCXR.
– McLaren F1.
– 1937 Mercedes-Benz 540K Special Roadster.
– Bugatti Type 41 Royale.
– 1938 Talbot-Lago T150 CSS Tear Drop Figoni et Falaschi.
– Porsche 911.
Prima impresie a unui CC Koenigsegg este o atitudine agresiva fata de dinamicul si futuristicul masinii. Pare uimitor de mica si larga, trasatura esentiala fiind cabina de pilotaj ca un parbriz semicircular si organic. Caroseria neteda si lustruita este usor curbata, aproape simplist, un design complet integru. Linii si suprafete apar perfecte si alunecoase, proiectand o imagine a vitezei masinii. Acest design striga intr-o limba clara si universala: „Vreau sa calatorec la viteze extreme!”.
Interior Koenigsegg

Interior Koenigsegg

Forma caroseriei a fost prevazua pentru a fi originala, fara restrictii prin moda curenta. Echipajul de design de la Koenigsegg a elaborat aceste schite in primul rand, pentru identificarea elementelor esentiale care semnalau aspectul Koenigsegg. De la bara fata a lui ca a unui rechin cum ar fi gura si narile, linii duble care merg in sus si in jurul cockpitului, accentuand parbrizului excentric. Forma sa curbata este urmarita de plafon, facand cabina de pilotaj sa para ca ar fi indoita de imensa putere si de miscare. Capota din spate este o bucata mare de fibra de carbon, modelata pentru a include atat avant-garde priza de aer de sub fereastra din spate cat si o aripa integrata. Cabina de pilotaj si sfarsitul spate al masinii scot in evidenta formele musculare din jurul rotilor si luminilor spate.
Spatii mari de depozitare in partea din fata a masinii poate include chiar si un set de saci de week-end pentru doua persoane sau un set de crose de golf, un lucru neegalat in industria supercar-urilor. Un Koenigsegg CC iese in evidenta si face o declaratie, care a acordat Koenigsegg-ului mai multe premii prestigioase de design, de exemplu, premiul german Red Dot de atribuire si un premiu pentru design suedez excelent.
Bord Koenigsegg

Bord Koenigsegg

Interiorul Koenigsegg CC pare ca a fuzionat cu exteriorul, fluxul dinamic de linii si suprafete continua in cabina si le leaga natural. Toate detaliile sunt rafinate si suprafetele sunt curatate de obstacole. Punctul de contact este panoul de control cu circulara principala si butoane din otel inoxidabil. Dispozitivele de bord sunt montate convenabil pe axa de directie, astfel incat aceastea sa stea intotdeauna in fata conducatorului auto. Acesta este conceput pentru a fi pe deplin vizibile prin spitele de sus a volanului. Acesta include un tahometru central, vitezometru. Piesele metalice sunt din aluminiu anodizat si prelucrate, oferindu-le o stralucire care le face sa iasa in evidenta pe fundalul de piele. Scaunele din fibra de carbon sunt foarte usoare si flexibile in posibilitatile de ajustare a acestora. Compactitatea lor lasa spatiu pentru soferul inalt, si pot fi ajustate pentru a oferi o pozitie perfecta de conducere. Acest design indeplineste obiectivul de baza acela de a combina performantele salbatice de curse si de conducere confortabila de zi cu zi.
Usi Koenigsegg

Usi Koenigsegg

Usile spectaculoase din fibra de carbon se deschid intr-o singura miscare, elegant. In primul rand se desprind de caroserie, apoi se deschid larg in sus la un unghi de 90 de grade. Ele sunt sustinute de capodopera Koenigsegg balamalele diedru, care folosesc doua brate paralele ce se rotesc pe o axa pivot, facand usile sa se deplaseze intr-un arc exterior. Avand in vedere ca balamalele sunt echilibrate de amortizoare, o impingere blanda este suficienta pentru a ridica usile. Acest design necesita o suprafata minima in jurul si deasupra vehiculului, oferind deplina libertate de acces la masina in zone limitate.
Oare exista cineva pe lume care sa nu-si doreasca in garaj o asemenea bijuterie?

From → Auto Diverse

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Povesti cu flori

Florile te insoțesc toată viața!

delamineblog

învăţăm unii de la alţii!

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

POETICEŞTI

,,prin cuvânt nu creăm numai lumi noi, ci ne zidim pe noi înşine. cuvântul posedă însuşiri autodemiurgice." - LUCIAN BLAGA

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Libertatea este disciplina liber asumată

Și când încep să scriu, libertatea mea nu are limite

Bitu Mihai

Pe acest blog gasiti filme online subtitrate 2015

racoltapetru6

Just another WordPress.com site

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Radu

http://www.raduc.eu/

Dor De Dragoste

Despre viaţă. Proză, poezie şi imagini

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Vultureşti

Auf einmal ist alles relativ

Marius Crăciun

"Trec ani care nu se mai întorc"

Adolescenți Senzaționali

De la un suflet tânăr, pentru suflete și mai tinere...

Floartgraphy

Photo.Video.Webdesign.

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Printre extreme

cautam calea de mijloc

Vali Crintea

blog cu şi despre viaţă

CABINET DE AVOCAT CRISTIAN IOAN

„Ştiinţa dreptului este cunoaşterea lucrurilor divine şi umane, ştiinţa de a deosebi ceea ce este drept de ceea ce este nedrept.”

loredanamilu.wordpress.com/

Loredana Buciumeanu (Milu)

Jurnal

Hello me! It’s me again! It’s nice talking to myself…

Newparts Auto

Blog dedicat pasionatilor si posesorilor auto.

Litere Stacojii

Filosofia vieții...

Origamimela

Verba volant, scripta manent !

startachim blog

fotografii,articole,videoclipuri,utile,photos,

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Adiutza87

~Cine nu are maimutze sa-si cumpere!~

Num Lock's Blog

Cum vrei, putem discuta şi aici.

bibicrau

o multime de lucruri si trairi..

%d blogeri au apreciat asta: