Masinile Koenigsegg si performantele lor


Koenigsegg produce masini super sport exclusiv pentru o elita selectata de entuziasti. Materiale noi si fara compromisuri de calitate, face aceste masini printre cele mai bune atat in finisaj cat si functie. Ele ajung la viteze de top mai mari si sunt mai puternice decat orice alte serii de masini produse astazi.
Designul Koenigsegg incearca sa dea o interpretare de forta si de curgere de miscare. Caroseria unui Koenigsegg este formata pentru un singur scop final si anume viteza. Frumusetea ei este frumusetea de viteza in sine. Suprafetele sunt modelate pentru o perfecta aerodinamica, un aspect care nu duce in eroare. Toate aspectele legate de aceasta masina servesc obiectivului sau fundamental. Caroseria si sasiul unui Koenigsegg sunt fabricate din materiale compozite extrem de usoare din fibre de carbon. Cursa de cursa sistemul de suspensie aduce conducatorul auto in controlul tuturor miscarilor autovehiculului, chiar in conditiile cele mai dure.
Koenigsegg creata pentru viteza
Koenigsegg creata pentru viteza
Koenigsegg creeaza fiecare masina in mod specific pentru fiecare client. Acestea sunt piese individuale de arta, este un mediu de aventura si crash-testele au demonstrat faptul ca, cel putin in termeni de siguranta, un Koenigsegg este o masina cu adevarat suedeza.
La 28 februarie 2005, la 12:08 ora locala, in Nardo, Italia, CCR a stabilit recordul Guinness pentru cea mai rapida masina de productie de serie din lume, ce a atins 241.63 mph (388.87 kilometri pe ora), a intrecut recordul de viteza detinut anterior de McLaren F1. Inregistrarea a avut loc pana in septembrie 2005, cand mult asteptatul Bugatti Veyron a stabilit noul record la 253.2 mph (407.5 kilometri pe ora), inregistrat de BBC Top Gear. Cu toate acestea, recordul Bugatti a fost stabilit la track-ul Volkswagen – Ehra-Lessien, care dispune de 5.6 mile (9.0 km) lungime dreapta. Deoarece Ring Nardo este o pistă circulară de 7,8 km (12,6 km circumferinta), inregistrarile nu sunt comparabile, pana cand Bugatti Veyron nu va testa pe Nardo sau permite Koenigsegg-ului de a testa pe Ehra-Lessien.
Interior Koenigsegg
Interior Koenigsegg
In timpul testarii CCX, postul de televiziune BBC Top Gear a raportat ca CCR Koenigsegg detine recordul de viteza in Statele Unite, care a fost de 242 mph (389 km / h). Acest lucru presupune ca a avut loc in mai 2003 in Texas, la vest de pe San Francisco la Miami Gumball 3000 Rally.
Koenigsegg CCXR detine recordul la putere-greutate inregistrat pentru autoturisme in productie de serie, cu un raport de 2,9 lb pe HP. Potrivit testelor Koenigsegg proprii, CCXR are o viteza de top de peste 260 mph (420 km/h). Koenigsegg CCX detine recordul, independent efectuat de 0-300-0 km/h pentru masinile de productie, cu un timp total de 29.2 secunde. Testul a fost realizat de revista germana Sportauto in 2008.
Super masina verde
Super masina verde
In 2007 Koenigsegg prezinta lumii primul supercar „verde“, CCXR ruleaza pe E85 biocarburanti si dezvolta 1018 HP, din nou o premiera mondiala. Koenigsegg prezinta, de asemenea patentul propriu si foarte unic Chrono instrument cluster, care mareste estetica si siguranta de mare viteza.
Koenigsegg este, de asemenea activ in programe de dezvoltare atunci cand vine vorba de automobile electrice si tehnologii de generatie urmatoare a motorului cu ardere interna.
Reclame

2 gânduri despre “Masinile Koenigsegg si performantele lor

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s