Koenigsegg


Scutul cu domeniile sale impartite de diamante rosii si galbene – intr-un cadru albastru – se bazeaza pe stema originala veche de arme pe care o detinea familia medievala Koenigsegg. Scutul original este un singur camp de diamante de aur inconjurat de ornamente. Atunci cand logotipul Koenigsegg a fost creat, a fost destul de clar o derivare din vechiul blazon de familie.
Koenigsegg
Koenigsegg
Christian von Koenigsegg a crescut cu visul de a crea masina sport perfecta. Dupa mai multi ani de planificare a lansat proiectul Koenigsegg in 1994. A strans un grup unit de persoane competente si un prototip a fost asamblat, succesul imediat au permis fondarea Koenigsegg AutomotiveAB.
In anul 2000 Koenigsegg a inceput productia de serie a modelului CC-8S. Aceasta a aratat lumii ca a fost intr-adevar posibil pentru un grup mic si dedicat de entuziasti sa concureze cu vechile branduri de supercaruri. In primavara anului 2004 a lansat Koenigsegg CCR, un vehicul care lasa in urma pe toate celelalte. Sediul central Koenigsegg este acum la Angelholm si gazduieste aproximativ 45 de muncitori cu norma intreaga de lucru si cateva persoane suplimentare. Acestia includ 7 ingineri, 4 muncitori R&D, 4 tehnicieni compozit, 5 lucratori de pre-asamblare, 3 lucratori de asamblare a motorului, 14 lucratori de asamblare finala, 3 lucratori de stocare si 5 de la PR, vanzari, administrare si conducere. Personalul suplimentar este chemat cand este nevoie, de obicei in scopuri de dezvoltare. In prezent 7 vehicule pot fi asamblate simultan, cu 4 statii in sala de pre-asamblare si 3 in sala de asamblare finala.
O retea larga de furnizori si parteneri este legata de Koenigsegg, dintre care majoritatea sunt bazate in Suedia. Multe sunt companii mici si meseriasi care produc volume mici de componente de inalta calitate. Atat asamblarea cat si fabricarea componentelor este foarte intensiva si complicata (de exemplu, toate cele 300 piese si cele din carbon care alcatuiesc fiecare masina), iar materialele sunt, fara exceptie, foarte costisitoare. Acesta este motivul pentru pretul ridicat al unui Koenigsegg.
Proiectantul norvegian si antreprenorul Bard Eker detinea o cota de 45% in cadrul companiei la sfarsitul anului 2005, si este in prezent cel mai mare proprietar cu 49 la suta. Christian von Koenigsegg detine 18 la suta, iar soldul stocului este detinuta de aproximativ 90 de investitori mici.
Publicitate

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s