Skip to content
Tags

Cateva cuvinte despre mine plus date de contact !

14 Februarie 2013

Initial am inceput sa scriu pe blog din considerente practice. Lucrez in domeniul pieselor auto si am un program destul de aglomerat peste zi fiind destul de dificil sa raspunzi tuturor cererilor de oferte si telefoanelor in acelasi timp. Prin urmare m-am gandit ca ar fi o buna metoda de a face un blog dedicat pasionatilor si posesorilor auto carora sa le ofer din cunostintele mele si sa le stau la dispozitie si dupa programul de munca, putand astfel sa le raspund intrebarilor si curiozitatilor din domeniul auto. Pot oferi consiliere tehnica de specialitate pe intelesul tuturor si pot identifica orice piesa dupa codul original sau echivalente, pot oferi detalii despre produse si producatori, respectiv calitate, pret, performanta, recomandari ale producatorilor de autovehicule.
Consider blogul si articolele destul de utile pentru o multime de oameni care vor gasi raspunsuri si idei. Unele articole sunt scrise pentru mine initial ca si suport de informatii la care sa am acces rapid, ulterior am descoperit ca sunt utile si altor cititori de aceea am continuat sa scriu.
Pe langa informatii si documentatii blogul imi ofera accesul la o retea de oameni si cititori minunati care ma citesc, ma critica, imi atrag atentia asupra unor situatii, imi arata lucruri noi si imi recomanda articole sau bloguri interesante.
Pe langa domeniul auto am fost provocat sa scriu articole care sa abordeze alte tematici, vazand ca sunt apreciate de cititori si dupa ca am facut cateva studii de caz in urma comentariilor primite am continuat sa abordez si alte teme pe blog si voi continua si de acum incolo.
Ca si pasiuni am masinile, sporturile cu motor, muntele si speologia, istoria si politica, banuiesc ca sunt suficiente pentru a putea gasi un subiect de conversatie la o cafea pe o terasa fara sa ne plictisim.
Sunt deschis si raspund oricaror provocari. Pentru orice detalii si nelamuriri sau doar o simpla conversatie, ori poate doriti o promovare pe blog pot fi gasit pe email office@newparts.ro sau pe yahoo messenger office.newparts sau completand un formular de cerere oferta pe blog. Mai sunt disponibile si conturile de pe retelele de socializare gen facebook, twitter si google+.
Mult succes in tot ceea ce faceti si lectura placuta in continuare !

From → Contact

3 comentarii
  1. Multumesc mult pentru toate informatiile utile de pe acest blog.
    Te-am trecut la Blogroll fara nici o obligatie.
    Spor la tot ce faci si multa pace si binecuvantare in familia ta.

    • Multumesc pentru aprecieri si blogroll

  2. Idei de afaceri – afaceri auto – Camioane, Peugeot ,Citroen , Piese Aftermarket

Lasă un răspuns

Povesti cu flori

Florile te insoțesc toată viața!

delamineblog

învăţăm unii de la alţii!

Manzatu

Just another WordPress.com weblog

POETICEŞTI

,,prin cuvânt nu creăm numai lumi noi, ci ne zidim pe noi înşine. cuvântul posedă însuşiri autodemiurgice." - LUCIAN BLAGA

Pitici, dar Voinici

mens sana in corpore sano

Libertatea este disciplina liber asumată

Și când încep să scriu, libertatea mea nu are limite

Bitu Mihai

Pe acest blog gasiti filme online subtitrate 2015

racoltapetru6

Just another WordPress.com site

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Radu

http://www.raduc.eu/

Dor De Dragoste

Despre viaţă. Proză, poezie şi imagini

Subconstientul genial

Speranta noastra spre nemurire

Vultureşti

Auf einmal ist alles relativ

Marius Crăciun

"Trec ani care nu se mai întorc"

Adolescenți Senzaționali

De la un suflet tânăr, pentru suflete și mai tinere...

Floartgraphy

Photo.Video.Webdesign.

imaginecontinua

Lumea de altadata si cea de azi.....

Printre extreme

cautam calea de mijloc

Vali Crintea

blog cu şi despre viaţă

CABINET DE AVOCAT CRISTIAN IOAN

„Ştiinţa dreptului este cunoaşterea lucrurilor divine şi umane, ştiinţa de a deosebi ceea ce este drept de ceea ce este nedrept.”

loredanamilu.wordpress.com/

Loredana Buciumeanu (Milu)

Jurnal

Hello me! It’s me again! It’s nice talking to myself…

Newparts Auto

Blog dedicat pasionatilor si posesorilor auto.

Litere Stacojii

Filosofia vieții...

Origamimela

Verba volant, scripta manent !

startachim blog

fotografii,articole,videoclipuri,utile,photos,

Simple & Interesting.

amazing places,quotes,music and more.

Insula Ekklesia

Un blog pentru (tine)ri - Sa ai primavara in suflet mereu!

Adiutza87

~Cine nu are maimutze sa-si cumpere!~

Num Lock's Blog

Cum vrei, putem discuta şi aici.

bibicrau

o multime de lucruri si trairi..

