Servo-directia electromecanica


Servo-directia electromecanica, ca si servo-directia clasica, are rolul de a reduce efortul depus de sofer pentru a controla autovehiculul. Unitatea electronica de control al servo-directiei calculeaza puterea necesara pentru a asista soferul, in concordanta cu deciziile acestuia in ceea ce priveste directia de deplasare a autovehiculului si viteza de deplasare a acestuia. Puterea necesara este calculata pe baza informatiilor primite de la numerosi senzori pentru unghiul de rotatie si momentul de torsiune din volan si de la rotile de directie. Rolul de a reduce efortul depus de sofer este indeplinit de un motor electric care este comandat de unitatea electronica de control. Spre deosebire de servo-directia hidraulica, la care pompa hidraulica functioneaza continuu, la servo-directia electromecanica, motorul electric este actionat numai atunci cand este necesar, ceea ce inseamna ca si consumul de combustibil este redus.

Servo-directia electromecanica
Servo-directia electromecanica

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s