Fuzete si pivoti


Fuzeta reprezinta osia pe care se sprijina butucul rotii.La puntile nemotoare fuzeta are sectiunea circulara si doua zone cilindrice de diametre diferite pe care se monteaza rulmentii butucului rotii. La capat este prevazuta cu o portiune filetata pentru piulitele de fixare si reglare a jocului din lagarele cu rulmenti.La puntile motoare, fuzeta sectiune tubulara pentru a permite trecerea arborelui planetar la butucul rotii. In celelalte cazuri, fuzeta este de sectiune circulara plina.

Determinarea fortelor ce actioneaza asupra puntii din fata. Schema de incarcare pentru cele patru regimuri caracteristice de rulare este analoaga cu cea a puntii din spate.Calculul de rezistenta al fuzetei se face pentru trei regimuri de deplasare ale automobilului, şi anume: regimul franarii, regimul deraparii si regimul trecerii peste obstacole.
Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s